Jaguar променя емблемата и набляга на рекламата

Общи 13 март 2012 | Speed-Press.com A- A+ 4960 посещения | без коментари

След като отново е на печалба, Jaguar има нова мисия – да се наложи като една от основните марки в луксозния сегмент в очите на купувачите.
Наскоро марката пусна нова рекламна кампания, наречена „Alive“. Това е най-голямата стъпка в тази насока, правена откакто Ford продаде Jaguar на Tata през 2008 г.
Освен това емблемата й е леко префасонирана. Прословутата „скачаща котка“ се сдобива с повече метален блясък, а името „Jaguar“ е разположено отдолу.
Компанията смята, че имиджът и популярността на марката трябва да бъдат подобрени на ключовите й пазари, особено на американския. Производителят планира да наблегне и на рекламните кампании.
По отношение на разширяването на гамата, вероятно ще очакваме нови модели като серийна версия на концепциите C-X75 и C-X16.

Видео

 
Ключови думи:   ford, jaguar, Tata, x16
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте