Откритата версия на Corvette Stingray най-накрая е факт. Автомобилът бе представен на автомобилния селон в Женева. Единствените структурни промени, предприети при откритата версия Сonvertible в сравнение със закритото Coupe, се ограничават до мястото за поместване на сгъваемия покрив и промяната на позицията на точките на закрепване на предпазните колани.Corvette Stingray е най-мощният сериен модел в историята на марката Chevrolet, разполагащ с двигател с потенциал от 450 к.с. и максимум на въртящия момент в размер на 610 Нм. Това е и най-динамичния сериен модел в досегашната хронология на марката, способен да извърши ускорението от 0 до 100 км/ч за около четири секунди. И накрая, но не на последно място по важност, новият Corvette Stingray ще бъде и най-икономичния модел с името Corvette, превъзхождащ значително досегашния модел по отношение на разхода на гориво. Двигателят 6.2 литра V8 с означение LT1 съчетава авангардни технологии, като директно впръскване на гориво, активно управление на впръскването, система за изцяло променливо газоразпределение и високотехнологична система за управление на процесите в двигателя, осигуряваща постигане на максимално висока мощност при минимален разход на гориво. Към него се предлага нова седемстепенна механична трансмисия с функция Active Rev Matching (активна настройка на оборотите), която установява избора на предавка и настройва оборотите на двигателя така, за да бъде осъществен перфектен процес на превключване; предлага се и шестстепенна автоматична предавателна кутия с ръчен режим на превключване с планки на волана. Автомобилът разполага с авангардни технологии за управление на автомобила, включващи Drive Mode Selector с пет режима и възможност за индивидуална настройка на 12 параметъра на автомобила. За шасито са използвани свръхлеки материали при карбоновия капак на двигателя и отделящия се покривен панел при купетата; предни и задни калници и врати от композитни материали; карбоново-нанокомпозитни материали за подподовите панели и нова алуминиева носеща рама на каросерията. Всички те спомагат за изместване на центъра на тежестта назад в името на постигането на оптимално съотношение на теглото между предния и задния мост от 50/50 и водещо за класа съотношение между мощност и тегло. В интериора са използвани истински усилени с въглеродни влакна полимери (карбон), алуминиеви сплави, ръчно обработена кожа и два осеминчови екрана с възможност за индивидуално конфигуриране и информация за водача и за инфоразвлекателни цели. Напълно пригодният за употреба на състезателна писта пакет с допълнително оборудване (Z51) също ще се предлага. Благодарение на него ходовата част на модела добива по-агресивни настройки, в състава на задвижващия заден мост се добавя самоблокиращ диференциал, мазането на двигателя се осъщяствава посредством модифицирана система със сух картер, а спирачната система използва значително подобрено охлаждане.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!