Доказалият динамичните си качества двигател LS7 7.0L V-8 задвижва новия Camaro Z/28 от моделна 2014 година. Моторът е комбиниран с 6-степенната механична трансмисия TREMEC TR6060 с уникални компановка и подбор на предавателните числа съобразно качествата на LS7.
Двигателят Z/28 е адаптирана версия на агрегата LS7, използван в C6 Corvette Z06, конструиран съвместно с Corvette Racing. Приблизителната мощност на агрегата в новия Camaro Z/28 е 500 к.с. (373 кВт), макс. въртящ момент има стойност от 637 Нм, а максималните обороти, които той достига, са 7100 об/мин. Това гарантира широк оборотен диапазон, който е в основата на високата мощност и позволява на шофьора да задържа по-дълго една предавка, преди да стане необходимо да превключи на следващата при движение със състезателно темпо на пистата. Така двигателят се задържа в режим на висока мощност в името на постигане на по-добри времена на писта.
LS7 е най-мощният сериен двигател с атмосферно пълнене, създаван въобще някога от General Motors, и от появата си в края на 2005 година бе първият мотор на GM, получили сертификация на SAE за динамични агрегати.
Двигателят на оригиналния Z/28 от 1967 година е small-block с работен обем от 302 кубически инча (4,9 л), с мощност от 290 к.с. и въртящ момент от 393 Нм. Със своите алуминиеви цилиндров блок и глави, както и всмукателен колектор от композитни сплави, и разбира се, без тежък карбуратор, LS7 в Camaro Z/28 2014 тежи с приблизително 20% по-малко и генерира с почти 73% по-висока мощност от двигателя 302 от 1967 година.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!